Olemme mukana Muhoksen Vapussa 1.5. klo 13-16

Myymme tapahtumassa lukion rakennuksen vieressä tuoreita kotitekoisia munkkeja. Tervetuloa ostoksille !

Joulu lähestyy

Joulumyyjäiset ovat lauantaina 9.12.2023 klo 12.00-16.00 Laitasaaren seurojentalolla. Myyjäksi voit ilmoittautua alla olevan linkin kautta.

Olemme mukana valtakunnallisessa Avoimet Kylät -tapahtumassa 10.6.2023! Tervetuloa tutustumaan kyläämme ja tapahtumaan klo 11-14. Tarkemmat tiedot tapahtumasta on tapahtumat välilehdellä.

Olemme Mukana Muhoksen Vapussa 2023!

Kutsu

Laitasaaren kyläyhdistys ry:n kevätkokoukseen ja kyläiltaan

maanantaina 27.3.2023 klo 17.00-19-30

Laitasaaren koululle

Hotintie 22, 91510 Rova

Kahvitarjoilu!

Mukana Anita Sievänen Hullun Älykkäät Kylät -hankkeesta

Tervetuloa Laitasaaren kyläyhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen!

Kokoonnutaan maanantaina 19.12. klo 18.00 Laitasaaren koululla, osoite Hotintie 22.

Pian on taas joulu! ❤️

Nyt olisi aika varata oma myyntipöytä Laitasaaren kyläyhdistys ry:n joulumyyjäisiin. Oman paikkasi pääset varaamaan alla olevasta linkistä. Huom! Viime vuodesta poiketen paikat on numeroitu ja ne varataan etukäteen. Ilmoittautumislomakkeen videon ja kuvien avulla näet myyntipaikkojen sijainnit. Myyntipaikkoja on rajoitetusti.

Tervetuloa myymään omia käsitöitä tunnelmalliseen miljööseen Laitasaaren seurojentalolle 10.12.2022 klo 12–16 (Rantatie 272, Rova).

Varaa myyntipaikkasi tästä.

Kysely kotalaavusta

Kotalaavu on pystytetty ja viralliset avajaiset vietimme lauantaina 1.10.2022. Pyytäisimme vielä vastauksia kyselyyn, jonka tarkoituksena on selvittää kotalaavu-hankkeen vaikutuksia Laitasaaren alueella.

Vastaaminen kestää vain muutaman minuutin. Kiitos avustasi!

Kyselyyn pääset tästä: https://forms.gle/CQ6CuaATZ3P6Yt8i9

Eloa ja iloa kylille

Laitasaaren kyläyhdistys on mukana Pohjois-Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu ry:n hankkeessa, jonka tavoitteena on maaseutualueiden ikäihmisten ja kyläläisten hyvinvoinnin edistäminen sekä kylien elinvoimaisuuden lisääminen erilaisten palvelu- ja virkistyspäivien sekä vuorovaikutteisten tapahtumien avulla. Tapahtumia järjestetään viisi syksyn 2022 aikana. Tapahtumat sivulta löydät tämän hankkeen tulevat tapahtumat.

Pienkeräyslupa RA/2022/862, Pienkeräyslahjoituksia otetaan vastaan 30.08.2022 asti Laitasaaren kyläyhdistyksen tilille FI59 4730 0010 5650 25 , laitathan tilisiirron viestikenttään tekstin RA/2022/862. Kiitos lahjoituksestasi!

Eloa ja iloa kylille

Laitasaaressa toteutetaan ensi syksyn aikana (elokuu-joulukuu 2022) matalan kynnyksen palvelupäiviä, joiden teemat ja sisällöt suunnitellaan yhdessä kyläyhdistyksen ja kylän asukkaiden kanssa.

Vastaamalla kyselyyn, voit vaikuttaa!

Laitasaaren vappu Laitasaaren koululla (Hotintie 22) 1.5.2022 klo 15.00-17.00.

Mukavaa yhdessäoloa: lapsille ongintaa, taikurin ilmapalloja ja jättisaippuakuplia. Kahviossa myynnissä vappuherkkuja. Tuoreita kotitekoisia munkkeja myös kotipakettiin! Tervetuloa!

Tervetuloa Laitasaaren kyläyhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen!

Kokoonnutaan sunnuntaina 10.4. klo 18.00 Laitasaaren koululla, osoite Hotintie 22. Etsimme hallitukseen uusia jäseniä, jotta tapahtumien järjestäminen jatkossakin olisi mahdollista. Tulethan paikalle, mikäli hallituksen jäsenyys kiinnostaa.

Nyt olisi mahdollisuus vaikuttaa Laitasaaren alueen kehittämiseen vastaamalla alla olevaan kyselyyn 13.2.2021 mennessä.

Toivoisimme alueen asukkailta ideoita ja toiveita, millaiseen kohteeseen kyläyhdistyksen kannattaisi hakea rahoitusta.

Kyselyyn pääset tästä.

Kiitokset yhteistyöstä!

Tervetuloa Laitasaaren kyläyhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen!

Kokoonnutaan 7.12.2021 klo 17.00 alkaen Laitasaaren koululla, osoite Hotintie 22. Suunnitellaan ensi vuoden toimintaa. Koronan tuomien rajoitusten vuoksi max 50 mahtuu kokoukseen mukaan.

JOULUMYYJÄISET

Laitasaaren seurojentalolla lauantaina 11.12.2021 klo 12.00-16.00

Tervetuloa myymään ja ostamaan jouluisia tuotteita, käsitöitä ja herkkuja!

Laitasaaren kyläyhdistyksen kahvilassa myynnissä mm. kahvia, glögiä, mehua, leivonnaisia ja makeisia.

Myyntipaikkoja rajoitetusti!

Varaa myyntipaikkasi tästä.

Myyntipaikan hinta Laitasaaren kyläyhdistyksen jäsenille 5 €, muille 10 €.

Joulumyyjäiset järjestetään noudattamalla voimassa olevia koronaohjeistuksia, EDELLYTÄMME KAIKILTA YLI 16- VUOTIAILTA EU:N DIGITAALISEN KORONATODITUKSEN ESITTÄMISTÄ!

TERVETULOA! Ilmainen sisäänpääsy

Syyskuun tapahtumia

Jo kertaalleen sateen vuoksi peruuntunutta Laitasaaren elotapahtumaa pääsemme viettämään Laitasaaren koululla lauantaina 11.9. klo 14.00-17.00. Sateisella säällä järjestämme vaihtoehtoista toimintaa koulun liikuntasalissa.

Heinäkuun tapahtumia

Peräkonttikirppis Laitasaaren koululla lauantaina 3.7.2021 klo 12.00-15.00.

Kaikilla on myös mahdollisuus tulla pitämään omaa myyntipaikkaa. Mikäli innostut omien tavaroidesi myymisestä tai haluat lahjoittaa myytävää kyläyhdistykselle, ilmoitathan siitä meille seuraavalla lomakkeella: https://forms.gle/MVKFa4RjYwnbnLpt9

Tapahtumassa on säävaraus ja mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitetaan kyläyhdistyksen Facebook-sivuilla. Tervetuloa mukaan!

Kesäkuussa tapahtuu!

Laitasaaren kyläyhdistys ry järjestää lasten ulkoleikki-iltoja 9.6. alkaen Laitasaaren koulun pihalla kesäkuun ajan keskiviikkoisin klo 18.00-19.30.

Kokoontumisten tarkoituksena on koota kylän lapset yhteen viettämään mukavia kesäiltoja yhdessä leikkien ja touhuten. Paikalla myös kyläyhdistyksen hallituksen jäseniä, jotka viettävät iltaa lasten kanssa leikkien ja pelaten. Tiedossa mm. jalkapalloa ja perinneleikkejä. Lapset ovat kokoontumisissa vanhempiensa vastuulla. Alle kouluikäiset lapset ovat tervetulleita oman vanhempansa kanssa. Tapahtumassa on säävaraus ja mahdollisesta peruuntumisesta ilmoitetaan Laitasaaren kyläyhdistyksen Facebook-sivuilla. Tervetuloa mukaan!