Toimintasuunnitelmat

Toimintasuunnitelma 2024

YLEISTÄ

Laitasaaren kyläyhdistyksen tarkoituksena on alueen monipuolinen kehittäminen, asukkaiden hyvinvoinnin lisääminen sekä kyläläisten näkemysten esiintuominen aluetta koskevissa päätöksissä.

YHTEISÖLLINEN TOIMINTA

Laavun pystytys Laitasaaren koulun rantaan talkoovoimin, mikäli saadaan hankkeelle leader-rahoitus.

VARAINHANKINTA

Kyläyhdistyksen varainhankinta koostuu jäsenmaksuista, kunnalta anottavasta järjestöavustuksesta sekä tapahtumien myyntivoitoista (kahvila).

Toimintasuunnitelma 2023

Toimintasuunnitelma 2022