Kuvagalleria

Galleriaan oon koottu kuvia Laitasaaren ihanasta luonnosta ja Laitasaaren kyläyhdistyksen tapahtumista.

Gallerian kuvat ovat kronologisessa järjestyksessä.

Laitasaari 2021

Laitasaaren koulu ja päiväkoti 2021

Tapahtumat 2021

Kesäkuun leikki-illat Laitasaaren koulun ja päiväkodin pihapiirissä

Peräkonttikirppis Laitasaaren koululla

Elotapahtuma Laitasaaren koululla

Joulumyyjäiset Laitasaaren seurojentalolla

Tapahtumat 2022

Laitasaaren vappu Laitasaaren koululla

Laitasaaren vappu-tapahtumassa oli tietenkin myynnissä tuoreita kotitekoisia herkkullisia munkkeja sekä monenlaista puuhaa lapsille. Tarjolla oli ongintaa, taikurinilmapalloja, jättisaippuakuplia, jumppasalissa temppurata ja ulkoleikkivälineitä.

Laitasaaren kylän toimintapäivä 13.8.2022, järjestäjinä PoPLin Eloa ja iloa kylille-hanke ja Laitasaaren kyläyhdistys ry

Toimintapäivässä oli monenlaista liikunnallista touhua kaikenikäisille. Montassa sai kokeilla kajaakkeja ja sup-lautoja, ajaa fatbike-pyörillä luonnossa, pelailla monenlaisia ulkopelejä sekä tietysti herkutella makkaroilla.

Laitasaaren elotapahtuma 27.8.2022 Laitasaaren koululla

Elotapahtumassa riitti iloa ja vilinää. Herkuteltiin hattaroilla, karkeilla, poppareilla yms. ja vietettiin aikaa leikkien ja pelaten. Tapahtumassa oli leikkimieliset kisat saappaanheitossa ja pussihyppelyssä. Sää suosi tapahtumassa.

Laitasaaren hyvinvointi-ilta 22.9.2022, järjestäjinä PoPLin Eloa ja iloa kylille-hanke ja Laitasaaren kyläyhdistys ry

Hyvinvointi-illassa kuulimme mielenkiintoisen ja opettavaisen luennon, tuolijumpattiin, mitatiin puristusvoimaa ja kehonkoostumusta (inBody), tehtiin liikkumiskykytestejä, kuultiin tietoa Muhoksen kunnan liikuntaryhmistä sekä tietenkin syötiin hyvin.

Valmis kotalaavu, Hanke numero 200073, Laitasaaren Mombasa

Laitasaaren kotalaavun avajaiset

Avajaisissa Muhoksen Torvipojat soittivat avajaisfanfaarin ja muutaman kappaleen. Ihana syyssää suosi avajaisia. Avajaisissa tietenkin paistettiin Viskaalin makkaroita ja nautittiin pullakahvit. Kiitos kaikille kotalaavun talkoisiin osallistuneille sekä Muhoksen Torvipojille!

Laitasaaren kylän virkistyspäivä Rokualla 20.10.2022, järjestäjinä PoPLin Eloa ja iloa kylille-hanke ja Laitasaaren kyläyhdistys ry

Virkistyspäivässä sää suosi. Virkistyspäivässä tietenkin syötiin hyvin, tehtiin kävelyretki Rokuan ihastuttavaan luontoon, käytiin kylpylässä ja vesijumpattiin.

Laitasaaren Joulumyyjäiset

Mukana oli Pohjois-Pohjanmaan Liikunta ja Urheilu ry:n Eloa ja Iloa kylille -hanke. Tapahtumassa on runsaasti myyjiä myymässä upeita käsitöitä sekä herkullisia kotitekoisia herkkuja, Muhoksen Torvipojat luomassa ihanaa joulun tunnelmaa, kampaaja palvelut sekä Joulupukki jakoi lapsille karkkia. Lisäksi tapahtumassa oli Laitasaaren kyläyhdistys ry:n kahvio, jossa myytiin riisipuuroa sekä glögiä, kahvia ja pipareita.

Muhoksen vappu

Laitasaaren Kyläyhdistys ry oli mukana Muhoksen Vapussa 2023. Niinhän siinä kävi, että kaikki munkit saatiin myytyä tosi nopeasti. Tapahtumassa myimme yli 300 munkkia ja lisäksi kahvia ja mehua. Munkit olivat herkullisia ja moni kävikin kehumassa munkkien makua! Ehkäpä menemme ensi vuonna siis uudestaan.

Muhoksen Avoimet Kylät päivä

Laitasaaren Kyläyhdistys ry osallistui valtakunnalliseen Avoimet kylät päivään 10.6. järjestäen Laitasaareen tapahtuman. Tapahtumassa oli peräkonttikirppis, lapsille mukavaa puuhaa ja kesäkahvio. Lisäksi Laitasaaren kyläyhdistys ry tarjosi kävijöille herkulliset Viskaalin makkarat. Sää suosi tapahtumaa ja kävijöitä oli runsaasti. Kesäkahviossa myimme tuoreita kotitekoisia munkkeja. Munkkeja lupasimme paistaa ensi kerralla enemmän, koska niin moni olisi halunnut ostaa niitä kotipakettiinkin.